Συχνές ερωτήσεις

Site Title

Τα προϊόντα μου θα είναι καινούρια ή ανακατασκευασμένα/μεταχειρισμένα?

Όλα τα προϊόντα που διαθέτουμε στον τελικό καταναλωτή είναι 100% καινούργια μέσα στο κουτί τους.

 

Έχω βρει την κυλινδροκεφαλή που χρειάζομαι στον κατάλογο και έχω δει τις φωτογραφίες, ανταποκρίνονται σε πραγματικά προϊόντα ή είναι φωτογραφίες “από το ίντερνετ“ ‘όπως κάνουν πολλοί έμποροι στο car.gr?

Όλες μας οι φωτογραφίες είναι από τα πραγματικά προϊόντα, δηλαδή αυτό που θα παραλάβετε.
Ακομα, κάποιοι αλλοι έμποροι χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες ή τις περιγραφές μας.

Τι πρέπει να ξέρω για να παραγγείλω?

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τον τύπο μηχανής,

Μπορείτε να τον βρείτε εύκολα από την άδεια κυκλοφορίας στο πεδίο [P5].

 

Έχω προσέξει ότι κάποιες φωτογραφίες έχουν ανάγλυφο κάποιο κωδικό, τι είναι?

Είναι ο μοναδικός σειριακός αριθμός και συνάμα αναπόσπαστο μέρος της εγγύησης σας.

 

Οι κυλινδροκεφαλές που είναι complete, είναι καινούργιες με μεταχειρισμένα/ανασκευασμένα παρελκόμενα?

Όχι.

Όλα μας τα προϊόντα είναι καινούρια, από την κεφαλή έως το τελευταίο μπουζόνι που παραλαμβάνετε.

 

Πρέπει να πλανίσω την κεφαλή πριν την τοποθετήσω?

ΟΧΙ.

Εάν πλανιστεί η κεφαλή, αυτόματα ακυρώνει την εγγύηση. Όλες μας οι κεφαλές είναι έτοιμες για τοποθέτηση.

 

Θα χρειαστούν οι βαλβίδες μου φρέζα?

Ναι, εάν οι βαλβίδες είναι μεταχειρισμένες.

Όχι, εάν οι βαλβίδες είναι καινούργιες δεν είναι απαραίτητο.

 

Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω πριν τοποθετήσω τη κεφαλή μου?

Ναι. Πρέπει οπωσδήποτε να εντοπίσετε την αιτία που ράγισε την κεφαλή σας και να την επισκευάσετε.

Επίσης προτείνεται να κάνετε έλεγχο στα μπεκάκια σας και να βεβαιωθείτε ότι το σύστημα ψύξης δεν έχει διαρροές και λειτουργεί σωστά.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

 

Τι πρέπει να προσέξω κατά την τοποθέτηση?

Η τοποθέτηση της κεφαλής είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που θα πρέπει να προσέξετε.

Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει χρήση των κατάλληλων εργαλείων (π.χ. δυναμόκλειδο) και να τηρηθούν όλες οι εργοστασιακές οδηγίες και προδιαγραφές σύσφιξης με ευλάβεια.

Κάθε βιασύνη και προχειρότητα σε αυτό το στάδιο κοστίζει!

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

 

Υπάρχει κάποια εγγύηση στα προϊόντα μου?

Όλες μας οι κεφαλές συνοδεύονται από εγγύηση.

Εγγύηση δεν έχουν τα αναλώσιμα (φλάντζες, βίδες, κτλ.)

Τους όρους μπορείτε να τους βρείτε εδώ

 

Έχω εργοστασιακή εγγύηση?

Ναι έχετε και εργοστασιακή εγγύηση.

 

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου?

Επιστροφές γίνονται δεκτές μέσα σε 14 μέρες ως ορίζεται από το νόμο με επιβάρυνση του πελάτη.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές εάν έχει τοποθετηθεί το προϊόν, η εάν υπάρχει άλλη υπαιτιότητα του πελάτη.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει τα προϊόντα να είναι άθικτα και η συσκευασία σε ανάλογη κατάσταση με αυτήν που παραλάβατε.

Σε περίπτωση λάθους της εταιρίας μας, τα μεταφορικά βαρύνουν εμάς.

 

Πόσο είναι το κόστος των μεταφορικών?

Το ακριβές κόστος διαμορφώνεται από την εταιρία μεταφορών.

Ενδεικτικά για μια κεφαλή των 10 κιλών:

Πρωτεύουσες νομών 3€

Χερσαίοι προορισμοί με μεταφόρτωση 5€

Νησιωτικοί προορισμοί με μεταφόρτωση έως 10€

 

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραλάβω την παραγγελία μου?

Οι περισσότεροι χερσαίοι προορισμοί εξυπηρετούνται την επόμενη εργάσιμη, οι δυσπρόσιτοι και νησιωτικοί προορισμοί σε δυο εργάσιμες ή όπως διαμορφώνονται με τα δρομολόγια των πλοίων.

 

Εάν έχετε οποιαδήποτε άλλη απορία καλέστε μας στο 2310-550424 ή στείλτε μας e-mail στο info@kefales.gr